Evenementen organiseren
Wie een evenement, buurtfeest, speelstraat... in Bertem organiseert, doet vanaf januari 2023 een aanvraag via een digitaal loket.
Het evenementenloket is gebruiksvriendelijk, toegankelijk én werkt met een persoonlijke aanpak, op maat van uw aanvraag.
De gemeente stelde een evenementenkader op waarin de standaardrichtlijnen werden vastgelegd voor organisatoren. Hierin werd informatie opgenomen over de evenementenprocedure, de verplichtingen voor de organisator en de ondersteuning die vanuit de gemeente geboden wordt.
A tot Z
- Aanvraag evenement
- Alcohol-, drugs en rookbeleid bij het organiseren van een evenement
- Bewegwijzering en publiciteit voor evenementen
- Bewonersbrief bij het organiseren van een evenement
- Brandveiligheid bij het organiseren van een evenement
- Evenementenkader (pdf)
- Gebruik van het luchtruim bij het organiseren van een evenement
- Geluidsniveau bij evenementen
- Ondersteuning door samenwerking bij een evenement
- Organiseren van een wielerwedstrijd
- Promoot uw evenement
- Toegankelijkheid bij de organisatie van een evenement
- Veiligheid bij het organiseren van een evenement
- Verhuur gemeentelijk uitleenmateriaal
- Verhuur gemeentelijke zalen
- Verhuur niet-gemeentelijke zalen
- Verzekering bij het organiseren van een evenement
- Voedselveiligheid bij het organiseren van een evenement
E-loket
-
Subsidieaanvraag voor het ontlenen van een geluidsmeter
Formulier