naar top
Gemeente Bertem
Dit nieuwsbericht is niet actueel.

De Watergroep informeert u via sms en/of e-mail bij ongeplande werken en storingen

De Watergroep stuurt voortaan automatisch sms- en e-mailberichten naar klanten bij ongeplande werken en storingen. Kijk uw gegevens na en zorg zo dat De Watergroep ook u kan verwittigen.

Voor geplande onderhoudswerken aan de watervoorziening is het duidelijk. Klanten krijgen een paar dagen voor de werken starten een brief met de nodige informatie.

Bij ongeplande storingen, bijvoorbeeld een waterlek, was dit tot nu toe niet zo evident. Daar komt verandering in. Zo mogen klanten een sms en/of e-mail verwachten als er in hun straat een ongeplande storing is vastgesteld. In die automatische boodschap geeft De Watergroep telkens mee wat er aan de hand is, hoe lang de storing zal duren en wanneer de situatie terug genormaliseerd is.

Klanten waarvan het e-mailadres en/of het gsm-nummer bij De Watergroep gekend is, krijgen dus zo snel mogelijk een automatische melding. Dit geldt enkel voor de klanten die rechtstreeks te maken krijgen met de storing. Wilt u zeker zijn dat u de meldingen ontvangt? Via de klantenzone op de website van de Watergroep kan u uw gegevens toevoegen of aanpassen:  www.dewatergroep.be/klantenzone

De meest recente informatie over storingen en werken is ook altijd terug te vinden op www.dewatergroep.be/storing. Telefonisch contact opnemen kan via tel. 02 238 96 99.

Gepubliceerd op vrijdag 30 december 2022
Nieuwsoverzicht
logo De Watergroep

Lees meer artikels over

Deel deze pagina