Welke naambordjes van trage wegen moeten we vervangen?
Woont u in Bertem of gaat u er regelmatig wandelen? Dan kent u zonder twijfel de gele naambordjes die langs de trage wegen staan. Intussen staan die daar al bijna tien jaar en zijn ze toe aan opfrissing of vervanging.
Kent u een trage weg waar het naambord is verdwenen? Of weet u borden staan die onder invloed van de weersomstandigheden onleesbaar zijn geworden of overgroeid? Dan kan u ons dat eenvoudig laten weten via dit formulier.
Ook suggesties voor nieuwe borden zijn welkom. Dat kunnen extra borden zijn voor de trage wegen die er nu al minstens één hebben. Maar net zo borden voor nieuwe trage wegen waar nooit eerder naamborden stonden. Via deze link ziet u een kaart met de locaties van waar de borden destijds geplaatst werden.
Alvast bedankt voor uw medewerking!

